1. новембар 2014.

Happy "Happy Baby"

Већ дуже времена стало имам при руци сапун "Happy Baby". Да објасним у самом старту, овај сапун је назван по мирисном уљу који улази у његов састав а подсећа на свежину али исто тако има неку нежну, пријатну ноту. Све у свему, заиста верно одговара датом називу.
 
У овој тури сам била инспирисана да испробам нешто ново, а ко прати мој ради сигурно ће одмах погодити о чему се ради. Наиме, "осмелила" сам се и поиграла бојама и комплетно обојила цео сапун. На неки начин ово је за мене преседан међутим већ дуже време се одлучујем на овај корак. Годинама уназад сам испробавала разне природне колоранте и искључиво њих додавала сапунима. Мислин на коприву, куркуму, индиго, сок свеже шаргарепе, активни угаљ и да не набрајам даље. Али, ко се већ сам опробао у изради сапуна зна да је свака нова тура нови изазов а мене су боје за сапуне у последње време "повукле" да их испробам (да не описујем сада компликовани ланац набавке и како сам уз помоћ пијатељице успела да их набавим из иностранства).
 
Ево погледајте како изгледа актуелна варијанта овог сапуна: 
 


Поређења ради, на фотографили испод можете погледати како је овај сапун изгледао у претходној тури када сам за боје користила природне колоранте: прах анато семена и куглице обојене какаом и индигом:
  
 
Као што рекох у последње време сам опчињена бојама и техникама које се могу употребити да се постигну разни ефекти. Овде сам додала розе и жуту боју за сапун а у један део и мало бентонит глине. На жалост контраст није толико уочљив али када се мало боље загледа виде се шаре настале модификованом "hanger swirl" техником.
 
 
Рецептура за овај сапун могу рећи да је већ стандардна: мешавина маслиновог, кокосовог, палминог, рицинусовог уља уз додатак какао бутера као вишка масноће. Сапуну су такође  додати козје млеко и козји јогурт. Крајњи резултат је изузетно нежан сапун са богатом пеном који је мени један од фаворита за туширање.

 
 
Да, ту су и неизоставне куглице као декорација!
 
  
 
За следећу туру имам сасвим нове планове а ја се надам да ћу их ускоро реализовати :)
 
Желим вам опуштени, релаксирајући викенд и наравно срећно сапуњање!

10 коментара:

  1. Znaš da obožavam boje i da sam sklona komplikovanju sa njima, ali ovaj prethodnik je fantastičan! Ne da aktuelni nije,baš naprotiv, sjajno izgleda, i drago mi je da si se najzad rešila da koristiš pigmenta, ali onaj karamelasti je da ga pojedeš!
    Sada čekam druge boje 'na delu' i nadam se da si uhvatila deo vikenda za neki novi sapun (ja jesam :-) )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam toliko toga u planu lista stvari koje treba da isprobam je bas duga :) U pravu si za prethodni sapun. U njega sam dodala tvoj anato prah i super je ispalo. Medjutim idem dalje sa bojama, kao sto rekoh lista je duga :)

      Избриши
  2. Very nice soaps Gordana! I love the swirls in both of them, and the pink one is really sweet.

    ОдговориИзбриши
  3. Both the old and current version of the soap look fantastic! I can't decide which is my favorite. That is such a pretty pink color!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Jenny! From batch to batch I always try to experiment with new design and swirling techniques. I already have a plan for next batch of this soap :)

      Избриши
  4. That is a beautiful pink colour you managed to achieve Gordana and the subtle orange swirls look so great with it. The previous version to me, looks like you took a slice of Jupiter, which is absolutely amazing.

    ОдговориИзбриши
  5. I like the swirls and the beautiful pink color you achieved, Gordana!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...