2. новембар 2013.

Пенушаво изненађење

Замислите да се после недељу дана вратите са пута, преморени од пословних активности и од самог путовања које је трајало више од 12 часова, а код куће вас дочека, осим добродошлице укућана, и један пакет! И то не било какав већ препун миришљавих СенМи сапуна. Какво предивно и неочекивано изненађење!



Са Ксенијом, власницом СенМи сапуна, и ауторком истоименог блога, сам у контакту већ дуже време. Погледајте њен блог на овој адреси. Мада смо се дописивале око размене сапуна, нисмо прецизирале детаље око датума пошиљки, тако да ме је овај пакет ставрно изненадио и прилично обрадовао!

А садржај пакета је стварно фантастичан! Ту су узорци сапуна о којима је Ксенија већ писала на блогу: "Tiger Lily""Clean Cotton", "Capri Olivo"... али и многи други. Сада ћу се поново вратити на све те постове како би их поново прочитала уживајући у  фантастичним мирисима које је Ксенија потанко описала.


Изузетно ценим и поштујем Ксенијин рад. Сапуни изашли из њене радионице имају аутентичну причу која их прати, направљени су од бираних састојака, и миришу феноменално! Дизајн и изглед самих сапуна су посебна прича. Смеле комбинације пигмената, вешто искомбиноване коришћењем различитих техника шарања, сврставају СенМи у аутентичне и врхунски израђене сапуне. И ту није крај... Несебично делећи своје знање и пружајући ми подршку, што путем е-маилова што слањем састојака које понекад у Србији не могу да нађем, могу слободно да кажем да је Ксенија особа која је највише утицала и помогла ми да се снађем у свету израде сапуна.

Зато Ксенија, још једно велико хвала од мене! Не само за ово предивно изненађење већ и за сваки опуштајући доживљени тренутак проведен уз твоје сапуне!

Желим вам пријатан викенд и срећно сапуњање!

9 коментара:

  1. I've been fortunate enough to have been able to try some of her soaps too, and they are divine! Ksenija is a sweetheart too...enjoy your soaps dear Gordana, you deserve it! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks so much Cee for your lovely comment! It really means a world to me coming from such a talented fellow soaper like you are! :)

      Избриши
  2. Ah, hvala Goco, drago mi je da uživaš! Samo mi koji smo ogrezli u ovom hobiju možemo da razumemo koliko zadovoljstva i sreće mogu ovako mali predmeti da pruže. Kad ih izgustiraš sve, samo mi javi koji ti se najviše dopao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hocu Ksenija, samo vidim da ce biti jako tesko izabrati samo jedan favorit ! :)

      Избриши
  3. Lovely soaps from Ksenija! Love the tiger lily one, but I am sure they are all gorgeous! Enjoy them, Gordana!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...